Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista elämä on 10v päästä?

Vierailija
22.06.2026 |

Osaatteko kuvitella vai onko se suurin piirtein samanlaista kuin nyt. Onko joka kodissa robottipalvelija ja ihmisillä UBIt ja kaikkea muuta mukavaa, vai onko kaikki köyhiä ja työttömiä jotka hyppii kelan käskystä että saavat päivittäisen leivän kannikkansa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robottipalvelijoita piti olla jo aikapäiviä sitten. Ei tule koskaan toteutumaan.

Vierailija
2/7 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa, olen luultavasti jo delannut (sairauksia).

Joku sarja tuli tv:stä, siinä oli: silmälappuvideoista pokea, jalkojen väliin (miehelle) lypsykone :)

Kaverin kanssa naurettiin: entäpä jos tulee sähkökatko? Tai se kone pillastuu? :)))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella että maahan muuttajat rai skaavat kaiken mikä liikkuu 10 vuoden päästä.

Vierailija
4/7 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robottipalvelijoita piti olla jo aikapäiviä sitten. Ei tule koskaan toteutumaan.

Eihän ne ole oppineet kävelemään kuin vasta ihan viime vuosina ja nyt saa kävelevän humanoidirobotin leluksi ostettua n. 20 tonnilla.

Vierailija
5/7 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robottipalvelijoita piti olla jo aikapäiviä sitten. Ei tule koskaan toteutumaan.

Kyllä meillä robotti imuroi lattiat ja leikkaa nurmikon.

Vierailija
6/7 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin kuvitella että maahan muuttajat rai skaavat kaiken mikä liikkuu 10 vuoden päästä.

Ei siihen tarvi odottaa kymmentä vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Robottipalvelijoita piti olla jo aikapäiviä sitten. Ei tule koskaan toteutumaan.

Kyllä meillä robotti imuroi lattiat ja leikkaa nurmikon.

Täällä on jotenkin spookyä kun joko kaikilla on sama Husqvarnan robottileikkuri tai sitten se sama kiertää vuoron perään jokaisen pihalla koska en koskaan muista nähneeni niitä useampaa kerralla. Ehkä kyläläiset on ostaneet yhteisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi