Millaista elämä on 10v päästä?
Osaatteko kuvitella vai onko se suurin piirtein samanlaista kuin nyt. Onko joka kodissa robottipalvelija ja ihmisillä UBIt ja kaikkea muuta mukavaa, vai onko kaikki köyhiä ja työttömiä jotka hyppii kelan käskystä että saavat päivittäisen leivän kannikkansa.
Kommentit (7)
En osaa, olen luultavasti jo delannut (sairauksia).
Joku sarja tuli tv:stä, siinä oli: silmälappuvideoista pokea, jalkojen väliin (miehelle) lypsykone :)
Kaverin kanssa naurettiin: entäpä jos tulee sähkökatko? Tai se kone pillastuu? :)))
Voisin kuvitella että maahan muuttajat rai skaavat kaiken mikä liikkuu 10 vuoden päästä.
Vierailija kirjoitti:
Robottipalvelijoita piti olla jo aikapäiviä sitten. Ei tule koskaan toteutumaan.
Eihän ne ole oppineet kävelemään kuin vasta ihan viime vuosina ja nyt saa kävelevän humanoidirobotin leluksi ostettua n. 20 tonnilla.
Vierailija kirjoitti:
Robottipalvelijoita piti olla jo aikapäiviä sitten. Ei tule koskaan toteutumaan.
Kyllä meillä robotti imuroi lattiat ja leikkaa nurmikon.
Vierailija kirjoitti:
Voisin kuvitella että maahan muuttajat rai skaavat kaiken mikä liikkuu 10 vuoden päästä.
Ei siihen tarvi odottaa kymmentä vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Robottipalvelijoita piti olla jo aikapäiviä sitten. Ei tule koskaan toteutumaan.
Kyllä meillä robotti imuroi lattiat ja leikkaa nurmikon.
Täällä on jotenkin spookyä kun joko kaikilla on sama Husqvarnan robottileikkuri tai sitten se sama kiertää vuoron perään jokaisen pihalla koska en koskaan muista nähneeni niitä useampaa kerralla. Ehkä kyläläiset on ostaneet yhteisen.
Robottipalvelijoita piti olla jo aikapäiviä sitten. Ei tule koskaan toteutumaan.