Lue keskustelun säännöt.
Miksi naisia on niin vaikea saada kaupungille?
22.06.2026 |
Mielestäni koira ja puhelin suurimmat syyt. Mitä naiset ovat mieltä?
Kommentit (6)
Joko taas.
Tule pois sieltä hevonperseestä tänne Helsinkiin, niin näet naisia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minä liikun kaupungilla joka päivä. Ilman koiraa. Puhelin on laukussa. Älä silti tule ahdistelemaan minua, en tarvitse seuraa.
Lopeta jo, senkin seinähullu sittisontiainen.
Vierailija kirjoitti:
Minä liikun kaupungilla joka päivä. Ilman koiraa. Puhelin on laukussa. Älä silti tule ahdistelemaan minua, en tarvitse seuraa.
En minäkään tarvitse seuraa. Olen parempi kun kukaan muu tässä maailmassa. Niillä ei ole mitään oikeutta jutella minulle.
Ap
Oletko joku insellisekoomuksen PetteriOmapikkuLapanen?
Liikaa mulukkuja liikenteessä.