Noni treenattu sitte lähetää nauttii auringosta loppupäiväksi 💪💪
Noni treenattu sitte lähetää nauttii auringosta 💪💪 Muistakaa ihmiset, aurinko ei ole vihollinen vaan elämän voima, kaikki jotka väittää jotain muuta on pelkureita
Kommentit (3)
Noniin,hyvä juttu!
Join vielä eile, kurkku ollut kipeä ja viime viikolla kumppanin selkäni rikki niin pidän lepoa, vaikka onkin maanantai. Varmaan vasta keskiviikkona uskaltaa normisti. Auringosta pysyttelen poissa.
Kivaa Kesäpäivää!
Vierailija kirjoitti:
Noniin,hyvä juttu!
Join vielä eile, kurkku ollut kipeä ja viime viikolla kumppanin selkäni rikki niin pidän lepoa, vaikka onkin maanantai. Varmaan vasta keskiviikkona uskaltaa normisti. Auringosta pysyttelen poissa.
Kivaa Kesäpäivää!
Viinaksia? Jätä ne myrkyt. Paranemisia ja samoin!
nauti!