Haittaako jos naisella on sentin paksuiset silmälasit eikä voi käyttää pilareita?
Kommentit (14)
Haittaako missä mielessä?
Yleisesti ottaen noin vahvoilla laseilla olisi jo syytä mennä laserleikkaukseen mutta miksipä silmälasit sinänsä olisivat turn-off?
Vierailija kirjoitti:
Haittaako missä mielessä?
Yleisesti ottaen noin vahvoilla laseilla olisi jo syytä mennä laserleikkaukseen mutta miksipä silmälasit sinänsä olisivat turn-off?
Entä jos ei ole toista silmää?
Kannattaa panostaa linsseihin. Rahalla saa voimakastaittoisesta materiaalista linssit ja ne ei ole niin paksut. Sitten kannattaa miettiä myös lasien mallia. Mitä pienemmät linssit, niin sitä ohuemmat ne ovat reunoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittaako missä mielessä?
Yleisesti ottaen noin vahvoilla laseilla olisi jo syytä mennä laserleikkaukseen mutta miksipä silmälasit sinänsä olisivat turn-off?
Entä jos ei ole toista silmää?
Kyllähän siinä yleensä rotteesi on.
Ei haittaa, varsinkaan jos ne lasit on vielä sellaiset jotka suurentaa silmät kaksinkertaisiksi 🤤
Vierailija kirjoitti:
Miksi haittaisi?
Entä jos pelkkä naisen alapää ja yläpää on kalan?
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa, voi olla julkisella sektorilla töissä koska ei ole oikeastaan mitään väliä vaikkei näkisi mitään.
Jäikö inceliltä toimintatonni saamatta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa, voi olla julkisella sektorilla töissä koska ei ole oikeastaan mitään väliä vaikkei näkisi mitään.
Jäikö inceliltä toimintatonni saamatta?
Eihän se varmaankaan haittaa, incel katsoo tiukasti peiliin ja sanoo "MENKÄÄ TÖIHIN!!!" niin kas, heti työllistyy. Yksityinen sektori mielellään ruokkii kaikki incelit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa, voi olla julkisella sektorilla töissä koska ei ole oikeastaan mitään väliä vaikkei näkisi mitään.
Jäikö inceliltä toimintatonni saamatta?
Ja sinulla taas pelkän ruutuajan täyttämä viikko menossa, tyhjä merkityksetön elämä josta 12 tuntia päivässä kuluu tällä palstalla pahan olon masinoimaa paskaa näppäimistöltä suoltaen.
Enpä ole moisia pullonpohjia nähnyt sitten 90-luvun. Toki voi kai sitä kai joku silmäsairaus olla, joka tekee edelleen laseista nykypäivänäkin noin paksut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa, voi olla julkisella sektorilla töissä koska ei ole oikeastaan mitään väliä vaikkei näkisi mitään.
Jäikö inceliltä toimintatonni saamatta?
Ja sinulla taas pelkän ruutuajan täyttämä viikko menossa, tyhjä merkityksetön elämä josta 12 tuntia päivässä kuluu tällä palstalla pahan olon masinoimaa paskaa näppäimistöltä suoltaen.
Olen kanssasi samaa mieltä, että julkisen sektorin työntekijöiden pilkkaaminen on paskan masinointia merkityksettömän elämän keskellä.
Ainoastaan sentin paksuiset piilolinssit haittaisivat.
Ei haittaa, voi olla julkisella sektorilla töissä koska ei ole oikeastaan mitään väliä vaikkei näkisi mitään.