Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi valitetaan ilmaisen ehkäisyn puutteesta kun se on jo kaikille ilmaista?

Vierailija
22.06.2026 |

Ei vain harrasta yhdyntää niin ei varmasti tule raskaaksi. Tänään taas iltalehdessä valitettiin miten vuodessa 9000 abortiia kun ei saa ilmaista ehkäisyä.... Mikä ihmeen pakko on avata haarat jatkuvasti?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä itsekin ihmetellyt, luuleeko nämä ilmaisten ehkäisyvälinaiden perään huutelijat että raskaus syntyy jotenkin itsestään? Nukuttu biologian tunnilla? Ainahan se on ollut ilmaista välttää raskaus.

Vierailija
2/2 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta seksihän on ihanaa ja kyllä nuoren pitää päästä sitä harrastamaan. Seurauksista viis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi