Lue keskustelun säännöt.
Miksi valitetaan ilmaisen ehkäisyn puutteesta kun se on jo kaikille ilmaista?
22.06.2026 |
Ei vain harrasta yhdyntää niin ei varmasti tule raskaaksi. Tänään taas iltalehdessä valitettiin miten vuodessa 9000 abortiia kun ei saa ilmaista ehkäisyä.... Mikä ihmeen pakko on avata haarat jatkuvasti?
Kommentit (2)
Mutta seksihän on ihanaa ja kyllä nuoren pitää päästä sitä harrastamaan. Seurauksista viis
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tätä itsekin ihmetellyt, luuleeko nämä ilmaisten ehkäisyvälinaiden perään huutelijat että raskaus syntyy jotenkin itsestään? Nukuttu biologian tunnilla? Ainahan se on ollut ilmaista välttää raskaus.