Jos täällä on ahdistukseen taipuvaisia ihmisiä niin menkää herran jumala oikeasti ulos aurinkoisina päivinä, aurinko rauhoittaa ahdistusta
Se on ihan tutkittua faktaa. Sulle tulee rauhallisempi olo ja se tuottaa mielihyvää kun sä käyt auringossa. Netti pitää sut kokoajan hälytystilassa ja sisällä olo. Puhumattakaan muista auringon hyötytekijöistä.
Kommentit (9)
En ole ahdistunut mutta en missään tapauksessa mene ulos aurinkoon ennen kuin vasta illalla.
Minullekin auringosta on enemmän haittaa kuin hyötyä, joten kiitos ei.
Vierailija kirjoitti:
Minullekin auringosta on enemmän haittaa kuin hyötyä, joten kiitos ei.
Joo sama, migreeniä, jatkuvaa hikoilua yms. Ei kiitos, tulis jo syksy, nukuttuakaan ei saa helteillä vaikka yötä päivää tuulettimet päällä ja ikkunat auki
Päinvastoin, auringon räkötys ahdistaa ! Hämäryys ja viileys auttaa minua.
Auringonpaisteeseen? Ei kiitos. Rakastan viileitä syyspäiviä. 🍂
Päin vastoin kävi itselle. Päädyin vertaamaan itseäni muihin ulkona liikkujiin ja tuli huonompi olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullekin auringosta on enemmän haittaa kuin hyötyä, joten kiitos ei.
Joo sama, migreeniä, jatkuvaa hikoilua yms. Ei kiitos, tulis jo syksy, nukuttuakaan ei saa helteillä vaikka yötä päivää tuulettimet päällä ja ikkunat auki
Minulla on leukemia, ja syöpähoitoni altistaa - paradoksaalista kyllä - toissijaisille syöville, erityisesti ihosyöville, joten en todellakaan oleskele auringossa.
Mee sä. Sua vaikuttaa ahdistavan muide kuvitellut tunteet.
Aurinko tunnetusti laukaisee maniapsykooseja heikkopäisillä miehillä.