Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos täällä on ahdistukseen taipuvaisia ihmisiä niin menkää herran jumala oikeasti ulos aurinkoisina päivinä, aurinko rauhoittaa ahdistusta

Vierailija
22.06.2026 |

Se on ihan tutkittua faktaa. Sulle tulee rauhallisempi olo ja se tuottaa mielihyvää kun sä käyt auringossa. Netti pitää sut kokoajan hälytystilassa ja sisällä olo. Puhumattakaan muista auringon hyötytekijöistä. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee sä. Sua vaikuttaa ahdistavan muide kuvitellut tunteet.

Aurinko tunnetusti laukaisee maniapsykooseja heikkopäisillä miehillä.

Vierailija
2/9 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ahdistunut mutta en missään tapauksessa mene ulos aurinkoon ennen kuin vasta illalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin auringosta on enemmän haittaa kuin hyötyä, joten kiitos ei.

Vierailija
4/9 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullekin auringosta on enemmän haittaa kuin hyötyä, joten kiitos ei.

Joo sama, migreeniä, jatkuvaa hikoilua yms. Ei kiitos, tulis jo syksy, nukuttuakaan ei saa helteillä vaikka yötä päivää tuulettimet päällä ja ikkunat auki

Vierailija
5/9 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin, auringon räkötys ahdistaa ! Hämäryys ja viileys auttaa minua. 

Vierailija
6/9 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin jo. Ei auttanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auringonpaisteeseen? Ei kiitos. Rakastan viileitä syyspäiviä. 🍂

Vierailija
8/9 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päin vastoin kävi itselle. Päädyin vertaamaan itseäni muihin ulkona liikkujiin ja tuli huonompi olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullekin auringosta on enemmän haittaa kuin hyötyä, joten kiitos ei.

Joo sama, migreeniä, jatkuvaa hikoilua yms. Ei kiitos, tulis jo syksy, nukuttuakaan ei saa helteillä vaikka yötä päivää tuulettimet päällä ja ikkunat auki

Minulla on leukemia, ja syöpähoitoni altistaa - paradoksaalista kyllä - toissijaisille syöville, erityisesti ihosyöville, joten en todellakaan oleskele auringossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi