Lue keskustelun säännöt.
Taloyhtiössä järkyttävän ruma ja epäsiisti porraskäytävä, eikä kukaan tee mitään
22.06.2026 |
Asun ns. huonolla alueella. Porraskäytävän kunto on huono ja epäsiisti, eikä kukaan välitä, eivät edes talon omistusasujat. Itsekin olen omistusasuja, mutta minun mielipiteeni ei paljoa paina. En uskalla edes kutsua ketään kylään, koska hävettää niin paljon. Eli pitääkö tehdä mitä? Ottaa yhteyttä isännöitsijään vaiko hallitukseen?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla