Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Seuraava ketju
Olin ennen monarkian kannattaja, en enää.
21.06.2026 |
Tykkäsin että on olemassa tässä hullussa maailmassa vielä jokin ideaaliperhe, joka vilkuttaa palatsin parvekkeelta, käyttäytyy kauniisti ja edistää perinteisiä arvoja. Tekevät hyväntekeväisyyttäkin.
Ja p*skan marjat. Iso osa monarkkeja yhteydessä Epsteiniin, ja loput salaavat muiden kolttosia. Olen lukenut keski-Euroopan monarkkeihin liittyvistä huhuista myös. Olin tyytyväinen siihen mielenosoitukseen joka oli brittihovin "Trooping the Colour" -tapahtumassa, jossa oli kylttejä" What are you hiding?"
Lapsia ja nuoria hyväksikäyttäviä, verovaroilla eleleviä elostelijoita.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Seuraava ketju