Hain mekaniikkasuunnittelijan töitä
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Otit ison riskin, voit joutua töihin
Ei joudu töihin. Ei ne palkaa ihmistä, kenellä on "huono maine".
Paikkaan oli about sata muutakin hakijaa. Arvaat lopputuloksen.
Vierailija kirjoitti:
Paikkaan oli about sata muutakin hakijaa. Arvaat lopputuloksen.
Kyllä, ja kun on jo hakenut aiemmin samaan paikkana ja hylsyä tullut niin pieni todennäköisyys palkkaamiselle
Näin siinä kävi. Ei päästy edes haastatteluun. Ehkä hakijan onni.
No eikös joku sanonut että nuoren on helpompi päästä lääkikseen kuin tokmannin kassaksi.
Lapseni, oikein reipas ja fiksu, haki kesätöitä ja 82 hakemusta .... ei töitä. Katselin vielä niitä hakemuksia ja ne oli hyviä ja huolella tehtyjä. Ei tee mili huudella että "menkää töihin".
Odotat viestiä "hakijoiden määrä yllätti meidät positiivisesti" ja "valitettavasti valintamme ei tällä kertaa kohdistunut sinuun".
Vierailija kirjoitti:
Paikkaan oli about sata muutakin hakijaa. Arvaat lopputuloksen.
Aika outoa, kun mekaniikkasuunnittelioita suorahaetaan, kun ei ole tekijöitä
Vierailija kirjoitti:
Odotat viestiä "hakijoiden määrä yllätti meidät positiivisesti" ja "valitettavasti valintamme ei tällä kertaa kohdistunut sinuun".
Ei ole osaajia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotat viestiä "hakijoiden määrä yllätti meidät positiivisesti" ja "valitettavasti valintamme ei tällä kertaa kohdistunut sinuun".
Ei ole osaajia
Ylitarjontaa
Otit ison riskin, voit joutua töihin