Lue keskustelun säännöt.
Mikä on traagisinta mitä lähipiirissäsi on tapahtunut?
21.06.2026 |
Meillä varmaan se että mummo jäi lapsuudessaan orvoksi, ja enon alkoholismi, hän oli oikein fiksu tyyppi, mutta elämä meni miten meni.
Kommentit (61)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kaakkois-Aasian tsunami, kaverin perheestä kuoli pienet lapset ja toinen vanhemmista.