Lue keskustelun säännöt.
Onko juhannuskrapula?
20.06.2026 |
Kaduttaako kun tuli kaksin käsin kiskottua sahtia?
Kommentit (22)
Ei ole. Oli mukava päivä eilen kaupungilla selvinpäin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
On mutta kiskon yhdellä kädellä olutta lisää. Kadutaan ja krapuloidaan huomenna.