Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikkeuksellisen kuuma helleaalto käristää Eurooppaa

Vierailija
18.06.2026 |

Onneksi Suomi ei kuulu Eurooppaan...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hätää.
Nyt iso markkinakampanja pystyyn lämpimälle Euroopalle.
Suomesta löytyy paljon myytävää maata ja kiinteistöjä.

Kuivan maan tontit alkaen 1000€/m ja rantatontit alkaen 5000€/m
Vuokratontilla olevat mökit alkaen 6660€/m ja tontin vuokra alkaen 2,7€/m

Tervetuloa kaikki kuumuudesta kärsivät Suomeen.

Vierailija
2/15 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi normaali. Ei tässä mitään poikkeuksellista ole enää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ollaan taas sormet huurteessa, mutta se ei punavihreetä "ilmastommuutos" mediaamme hidasta. 

Vierailija
4/15 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot perinteiset viinintuottajat siirtyvät pohjois-Ranskasta Englantiin kun rypäleet eivät kestä mitään 43 asteen saunaolosuhteita. Ennen Ranskassa oli kesäisin Champagnen alueella ym. noin 28-32 astetta.

 

Ehkä Suomessakin voidaan kohta viljellä saksalaisia viinejä/rypäleitä muutenkin kuin meeminä.

Vierailija
5/15 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään hätää.
Nyt iso markkinakampanja pystyyn lämpimälle Euroopalle.
Suomesta löytyy paljon myytävää maata ja kiinteistöjä.

Kuivan maan tontit alkaen 1000€/m ja rantatontit alkaen 5000€/m
Vuokratontilla olevat mökit alkaen 6660€/m ja tontin vuokra alkaen 2,7€/m

Tervetuloa kaikki kuumuudesta kärsivät Suomeen.

Ei turisteja Suomeen, ei turisteja minnekään!

Vierailija
6/15 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa vaan iha kylmä ja sataa. Antakaa Ranska tänne 10 celsiusastetta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi normaali. Ei tässä mitään poikkeuksellista ole enää. 

Olin 90-luvun alkupuolella toukokuun saksassa. Koko kuukausi oli yli 30 astetta. Sitten menin kreikkaan ja siellä oli 40-45 astetta. Oli hauska muuten istua ilmastoimattomassa junassa tuolla kelillä, veturina sellaista mustaa käryä puskeva diesel-veturi että vesi valui silmistä kun oli pakko pitää vaunun ikkunoita auki noilla lämpötiloilla. 

Vierailija
8/15 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ollaan taas sormet huurteessa, mutta se ei punavihreetä "ilmastommuutos" mediaamme hidasta. 

Hakeutuisin lääkäriin jos sinulla oli toissapäiväisen 26c päivän jäljiltä sormet huurteessa. Saattaa olla Reynaudin tauti jossa veri ei kierrä kaikkialle kehoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot perinteiset viinintuottajat siirtyvät pohjois-Ranskasta Englantiin kun rypäleet eivät kestä mitään 43 asteen saunaolosuhteita. Ennen Ranskassa oli kesäisin Champagnen alueella ym. noin 28-32 astetta.

 

Ehkä Suomessakin voidaan kohta viljellä saksalaisia viinejä/rypäleitä muutenkin kuin meeminä.

Otan mielummin Etelä-Amerikan viinit tänne viljeltäväksi kuin Saksan.

Vierailija
10/15 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmastonmuutos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusi normaali. Ei tässä mitään poikkeuksellista ole enää. 

Olin 90-luvun alkupuolella toukokuun saksassa. Koko kuukausi oli yli 30 astetta. Sitten menin kreikkaan ja siellä oli 40-45 astetta. Oli hauska muuten istua ilmastoimattomassa junassa tuolla kelillä, veturina sellaista mustaa käryä puskeva diesel-veturi että vesi valui silmistä kun oli pakko pitää vaunun ikkunoita auki noilla lämpötiloilla. 

Saksassa ja Sveitsissä ei ole koskaan ollut normaalia nykyiset yli 40 asteen kesät. Eikä koteja ole rakennettu sellaisia lämpöjä ajatellen. Ilmalämpöpumppuja ei juurikaan ole.

Vierailija
12/15 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot perinteiset viinintuottajat siirtyvät pohjois-Ranskasta Englantiin kun rypäleet eivät kestä mitään 43 asteen saunaolosuhteita. Ennen Ranskassa oli kesäisin Champagnen alueella ym. noin 28-32 astetta.

 

Ehkä Suomessakin voidaan kohta viljellä saksalaisia viinejä/rypäleitä muutenkin kuin meeminä.

Hyvä että suomessa talvet lämpenevät, rehupuntit saavat kaksi satoa kesässä !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusi normaali. Ei tässä mitään poikkeuksellista ole enää. 

Olin 90-luvun alkupuolella toukokuun saksassa. Koko kuukausi oli yli 30 astetta. Sitten menin kreikkaan ja siellä oli 40-45 astetta. Oli hauska muuten istua ilmastoimattomassa junassa tuolla kelillä, veturina sellaista mustaa käryä puskeva diesel-veturi että vesi valui silmistä kun oli pakko pitää vaunun ikkunoita auki noilla lämpötiloilla. 

lämmintä siellä on edelleen mutta suomalaisten kustantamat ilmastoidut luotijunat !

Vierailija
14/15 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusi normaali. Ei tässä mitään poikkeuksellista ole enää. 

Olin 90-luvun alkupuolella toukokuun saksassa. Koko kuukausi oli yli 30 astetta. Sitten menin kreikkaan ja siellä oli 40-45 astetta. Oli hauska muuten istua ilmastoimattomassa junassa tuolla kelillä, veturina sellaista mustaa käryä puskeva diesel-veturi että vesi valui silmistä kun oli pakko pitää vaunun ikkunoita auki noilla lämpötiloilla. 

lämmintä siellä on edelleen mutta suomalaisten kustantamat ilmastoidut luotijunat !

joo suomalaiset maksoi ilma lämpö pumput ja uudet jää kaapit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 90-luvun alkupuolella toukokuun saksassa. Koko kuukausi oli yli 30 astetta. Sitten menin kreikkaan ja siellä oli 40-45 astetta. Oli hauska muuten istua ilmastoimattomassa junassa tuolla kelillä, veturina sellaista mustaa käryä puskeva diesel-veturi että vesi valui silmistä kun oli pakko pitää vaunun ikkunoita auki noilla lämpötiloilla. 

Saksassa ja Sveitsissä ei ole koskaan ollut normaalia nykyiset yli 40 asteen kesät. Eikä koteja ole rakennettu sellaisia lämpöjä ajatellen. Ilmalämpöpumppuja ei juurikaan ole.

 

Mikään ei estä hankkimasta ilppiä noissakaan maissa! Onko niissä ollut 40 astetta??

Meillä Italiassa ilp 4 sisäyksiköllä maksoi asennettuna 3000e. Harvoin tosin tarvitaan kun nyt 35-38 asteessakin sisälämpö vain 24 astetta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan