YLE: Yrjö ja Hanna hoiva - Puutteita johtamisen laadussa
Kommentit (9)
Päädyin tänne, kun hain tietoa siitä opioidien laimentamisesta, Googlen kautta.
Helvetin sairasta tää touhu täällä onnellisten maassa.
Veronmaksajat kustantavat tämänkin rikoksen.
Vierailija kirjoitti:
Miksei noita saada kuriin?
Tämä on se todellakin kaikkein käsittämättömin asia koko vyyhdissä.
Mun mielestä tuon jutun pointti oli se, että siitä 0,6 hoitajan minimimitoituksesta on tullut maksimi. Vähennetty työntekijöitä.
Ja ne johtajat on kyllä YAMK n käyneitä yleensä. Ja mistä röökin luit? Keksit päästäsi!?
Sopii yrittää johtaa, kun työntekijöitä vähennetty ja osa sairaslomilla ja sijaista ei saada.
Vierailija kirjoitti:
Sopii yrittää johtaa, kun työntekijöitä vähennetty ja osa sairaslomilla ja sijaista ei saada.
Ja se osa, joka on paikalla ei puhetta ja määräyksiä ymmärrä, muuta kuin goigle translatorin avulla.
Otsikoissa jatkuvasti! Vuosikymmeniä jo! Eikä todellakaan mistään positiivisesta.