Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko toimia asiakaspalvelutyössä ja tunteet ja olemus ovat latistuneita?

Vierailija
17.06.2026 |

Voiko esim. joku täysin latistunut skitsofreenikko olla uskottava huonekaluliike myyjä

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasiahan ne kaikki on.

Vierailija
2/12 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monelta näyttää sujuvan. Murahdus, tyhjä tuijotus, ilmeettömät kasvot. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,  tarkoitatko itseäsi?

Vierailija
4/12 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aspahommiakin on erilaisia. Esimerkiksi jonkin erikoisliikkeen myyjänä voi pärjätä hyvinkin, vaikkei olekaan jatkuvasti hymy perseessä, kunhan hallitsee myyntiartikkelinsa asiantuntevasti. Sitten taas joku hotellin respa on käyntikorttina koko puljulle ja yleensä siltä henkilöltä, joka majoituspaikkaan saavuttaessa ensimmäisenä tavataan, odotetaan palvelualttiutta ja positiivisuutta. Etenkin jos asiakaskuntaan kuuluu ulkomaalaisia. 

Vierailija
5/12 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en hymyile väkinäisesti ihmisille. Saavat tottua murjottavan naamaani. Olisivat onnellisia etten käy käsiksi heti kun astuvat liikkeen ovesta sisään.

Vierailija
6/12 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somessa vitsaillaan sankoin 

joukoin, että alle 

kolmekymppisillä

asiakaspalvelijoilla on

'puutunut, hymytön

tonnin seteli kasvoillaan

vakiovarustuksena'.

 

En osaa vastata Ap:n kysymykseen

sopimisen osalta sen enempää. 

 

Ihanaa juhannusta! E

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä voi olla etuakin. Ei panikoidu, vaikka asiakkaat alkavat rähjätä.

Asiakaspalvelussa kohtaa joskus todella kohtuuttomia ihmisiä, jotka syyttävät työntekijää suunnilleen kaikesta mahdollisesta 

Vierailija
8/12 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mun puolesta, mutta miten sellainen ihminen tulee valituksi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi mun puolesta, mutta miten sellainen ihminen tulee valituksi? 

Substanssin hallinta. Koulutusta vaativaa työtä. 

Vierailija
10/12 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aspatyö 🤢

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta myyjänä eri kaupoissa voin todeta että voi. Tässä työssä on vaan etu jos pystyy pitämään pokan ja tunteet lasituneena. Kyllä tässä työssä hymy hyytyy sen lupaan. Ihmiset osaa olla vaikeita ja helvetin ärsyttäviä..

löytyspä semmonen työ ettei tarvis olla ihmisten kanssa missään tekemisissä..

Vierailija
12/12 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi mun puolesta, mutta miten sellainen ihminen tulee valituksi? 

Substanssin hallinta. Koulutusta vaativaa työtä. 

Jos henkilöllä on jo ennestään sellainen työ, miksi kysellä, voiko saada uudestaan?