Laihdutus ketoruokavaliolla
Herkkujen syönti on mennyt minulla ihan älyttömyyksiin. Painoa pitäisi saada pois 10 kg ja sokerihimo on saatava loppumaan.
Jos vain aloittaisin nyt. Aamulla söisin kananmunaa ja mustaa kahvia. Munia, kasviksia, voita, jauhelihaa löytyy. Pakasteessa on broileria. Kaupassakaan ei tarvisi käydä moneen päivään. Jos syyskuuhun mennessä olisi pois tuo 10 kg.
Ketoruokavaliosta olen lukenut nyt tietoa. Haasteita tuntuu monilla olleen ketoflunssan, voimattomuuden ym kanssa. Onko kokemuksia?
Kommentit (6)
Multa keto poisti näläntunteen ja olo oli perushyvä, vaikkei moneen tuntiin syönytkään mitään. Teki laihduttamisesta eli kalorivajeessa pysymisestä huomattavasti helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
Multa keto poisti näläntunteen ja olo oli perushyvä, vaikkei moneen tuntiin syönytkään mitään. Teki laihduttamisesta eli kalorivajeessa pysymisestä huomattavasti helpompaa.
Sama!
Rasva pitää olon tasaisena ja lisää kylläisyyttä.
Hiilarit, ne väsyttää enemmän kuin antaa.
Vierailija kirjoitti:
Multa keto poisti näläntunteen ja olo oli perushyvä, vaikkei moneen tuntiin syönytkään mitään. Teki laihduttamisesta eli kalorivajeessa pysymisestä huomattavasti helpompaa.
Mites nyt?
Ootko pysyvästi keto?
Mä aloin laskemaan kaloreita. Olen ihan tarpeeksi ketoillut ja karppaillut joten aika kokeilla jotain muuta.
Keto toimii!