Ai nyt Oivariinissa ei ole enää yhtään voita?
Kommentit (44)
Korvatkaa tollanen elimistöömme kuulumaton moska voilla ja kylmäpuristetulla oliiviöljyllä. Tehkää itse makulevitteet voista, oliiviöljystä + niistä makuaineista joista pidätte. Hyvää ja terveellistä.
Ultraprosessoitu pas...ka sairastuttaa ja aiheuttaa siten räjähdysmäistä lihomista.
Vierailija kirjoitti:
Korvatkaa tollanen elimistöömme kuulumaton moska voilla ja kylmäpuristetulla oliiviöljyllä. Tehkää itse makulevitteet voista, oliiviöljystä + niistä makuaineista joista pidätte. Hyvää ja terveellistä.
Ultraprosessoitu pas...ka sairastuttaa ja aiheuttaa siten räjähdysmäistä lihomista.
Nääh, tarkat verikokeet tulehdusarvoineen otettu eikä näytä olevan haitaksi itselleni.
Oivariini oli ennen voimariini. Siksi sitä ei saanut enää kutsua,kun siinä ei tiettyä määrää voita ollut. Milloin siis joku kauramaidon nimi muuttuu,vai onko siinä siis maitoa?
Ostajaa voita, se on halpaa ja viimekädessä terveellisempää kohtuukäytössä kuin pitkälle prosessoidut moneen kertaan äärimmäisen korkeisiin asteisiin kuumennetut siemenöljyt jotka sitten vielä koveteraan levite muotoon.
Ottakaa ihmiset järki läteen ja palauttakaa ravintonne huomattavasti lähemmäs luonnonmukaista ravintoa, se minkä elimistö tunnistaa ja pystyy käyttämään hyödyksi ja kuljettamaan läpi suolisyon ilman että se aiheuttaa tulehdustilan ja tuhoaa hyvät bakteerit.