Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai nyt Oivariinissa ei ole enää yhtään voita?

Vierailija
12.06.2026 |

Valio on seonnut. 

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostajaa voita, se on halpaa ja viimekädessä terveellisempää kohtuukäytössä kuin pitkälle prosessoidut moneen kertaan äärimmäisen korkeisiin asteisiin kuumennetut siemenöljyt jotka sitten vielä koveteraan levite muotoon. 

Ottakaa ihmiset järki läteen ja palauttakaa ravintonne huomattavasti lähemmäs luonnonmukaista ravintoa, se minkä elimistö tunnistaa ja pystyy käyttämään hyödyksi ja kuljettamaan läpi suolisyon ilman että se aiheuttaa tulehdustilan ja tuhoaa hyvät bakteerit.

Vierailija
42/44 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvatkaa tollanen elimistöömme kuulumaton moska voilla ja kylmäpuristetulla oliiviöljyllä. Tehkää itse makulevitteet voista, oliiviöljystä + niistä makuaineista joista pidätte. Hyvää ja terveellistä. 

Ultraprosessoitu pas...ka sairastuttaa ja aiheuttaa siten räjähdysmäistä lihomista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korvatkaa tollanen elimistöömme kuulumaton moska voilla ja kylmäpuristetulla oliiviöljyllä. Tehkää itse makulevitteet voista, oliiviöljystä + niistä makuaineista joista pidätte. Hyvää ja terveellistä. 

Ultraprosessoitu pas...ka sairastuttaa ja aiheuttaa siten räjähdysmäistä lihomista.

Nääh, tarkat verikokeet tulehdusarvoineen otettu eikä näytä olevan haitaksi itselleni. 

Vierailija
44/44 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oivariini oli ennen voimariini. Siksi sitä ei saanut enää kutsua,kun siinä ei tiettyä määrää voita ollut. Milloin siis joku kauramaidon nimi muuttuu,vai onko siinä siis maitoa? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä