Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
suomi.fi -uudistus ei riittänyt,
12.06.2026 |
nyt verottaja ilmoitti, että he eivät lähetä mitään paperipostina. Asiakkaalla pitää siis olla digitaidot, jotta voi täyttää kansalaisvelvollisuutensa.
Osaan käyttää nettiä, mutta 82v isoäiti ihmetteli, että oikeastiko verottajan kanssa asiointi on nyt annettava jonkun toisen tehtäväksi, annettava laittomasti pankkitunnukset käyttöön, jotta voi kertoa, paljonko on kertynyt vähennyksiä tai kun veropäätös on tehty, ei sitä enää saa itselleen kuin netistä tulostamalla.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Lähde?
Ei vastausta, eli ap valehtelee.
Alue: Aihe vapaa
Kenellä on edes tulostin kotona? Iso osa ihmisistä jopa hoitaa verkkoasiat puhelimella.