Trumpin USA ei päästänyt MM-tuomaria maahan
Kommentit (17)
Hinnat on pilvissä, mafia-meininkiä. Kuka näillä tienaa?
Onneksi Suomi päästää kaikki maahan kyselemättä mitään terotaustoista. Trumpin USA on fiksu.
Vierailija kirjoitti:
Hinnat on pilvissä, mafia-meininkiä. Kuka näillä tienaa?
Palstamamma syyttää siitäkin Trumpia.
No onneksi Kanada ja Meksiko hoitaa nää kunnolla. Usa sitten sählää mitä sählää.
Vierailija kirjoitti:
Somaleita ei pidäkään päästää maahan.
MM-kisat, johon kaikkien maanosan osallistujat ei kelpaa? No Venäjä ei kelpaa, mutta syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hinnat on pilvissä, mafia-meininkiä. Kuka näillä tienaa?
Palstamamma syyttää siitäkin Trumpia.
Oletan että pääsyyllinen on Fifa. Ja olen palstamamma😘
Usa tekee anti-mainosta. Älkää tulko tänne turistit ja muut!
Ei ihme että turismi on miinuksella.
Vierailija kirjoitti:
Usa tekee anti-mainosta. Älkää tulko tänne turistit ja muut!
Ei ihme että turismi on miinuksella.
Toisin tekee Suomi, tänne voi tulla ISIS taustaisia tuomareita.
On joskus tuomaroinut Al-Shabab SFCn ottelun eli on yhteyksiä ääritoimintaan
Trump onnistuu sössimään nämäkin pelit. Luuseri.
Vierailija kirjoitti:
Trump onnistuu sössimään nämäkin pelit. Luuseri.
Trump onnistuu sössimään kaiken.
Jäikö ilmaan? Epävarma alastulo .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trump onnistuu sössimään nämäkin pelit. Luuseri.
Trump onnistuu sössimään kaiken.
Vois alottaa ketjun asioista joita EI ole sössinyt.
Tulisi lyhyt ketju.
toivottavasti vaalien jälkeen alkaa suomessakin järkevä lajittelu trumpille voimia.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Suomi päästää kaikki maahan kyselemättä mitään terotaustoista. Trumpin USA on fiksu.
Jumala siunatkoon Donald J. Trumpia, vapaan maailman Johtajaa!
Usan maahantuloviranomainen ei näköjään tiedä että sama nimi voi olla useammalla ihmisillä. No jenkki onkin tyhmin länsimaalainen.
Trump on ihan töttöröö