Ikkunanpesurobotti vinolla terassin suht pinttyneellä lasikatolla, ulkopuolella siis. Kokemuksia? Toimiiko?
Ylimmän kerroksen kerrostaloasunnon terassiparvekkeen päällä vino, talon katon myötäinen lasitus. Yhtiö ei pese ja vaatisikin aika tiheää pesua, että pysyisi siistin näköisenä. Nyt vuosien ajan "luonnon armoilla". Kovakaan sade ei puhdista. Ei siellä nyt toki sammal kasva. Käsin kuuraamalla varmaan lähtisi ihan helposti, mutta onko noiden 150-200 e maksavien ikkunanpesurobottien teho tuohon riittävä? Onko kukaan kokeillut vastaavaan?
Saako tuollaisen palauttaa, jos jälki ei miellytä? Jos tietäisi että toimii, niin empimättä ostaisin.
Kommentit (11)
Meillä ikkunanpesurobotti pesee ikkunat puolestamme. Makso 200e laite ja eipä tarvitse palkata ketään pesemään kalliimmalla.
Laitoin robotin pesemään ikkunat ulkopuolelta ja itse pesin sisältä niin tuli hyvä tulos.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ikkunanpesurobotti pesee ikkunat puolestamme. Makso 200e laite ja eipä tarvitse palkata ketään pesemään kalliimmalla.
Ihanaa varmaan tietää,,että Kärcherisi on Venäjällä valmistettu?
Tuohon voisi olla robotista hyötyä, mutta tarkistaisin ennen ostoa saako kyseistä mallia valmistajan mukaan käyttää vinolla tai lähes vaakasuoralla lasilla? Tässä on melko tuore vertailu, josta lähtisin tutkimaan malleja: https://rakennustyot.com/paras-ikkunanpesurobotti/
Siis lasit ovat olleet vuosia pesemättä, ja nyt 150 euron robotti pitäisi lähettää yksin suorittamaan arkeologista kaivausta? 😂 Ikkunanpesurobotti on ylläpitosiivoukseen, ei katon uuden pintakerroksen poistamiseen. Ensimmäinen pesu ammattilaisella tai käsin, ja sen jälkeen robotti kerran pari kuukaudessa. Muuten lopputulos on puhtaita pyörylöitä keskellä likaista lasia ja nurkissa alkuperäinen vuosikerta.
Vierailija kirjoitti:
Tuohon voisi olla robotista hyötyä, mutta tarkistaisin ennen ostoa saako kyseistä mallia valmistajan mukaan käyttää vinolla tai lähes vaakasuoralla lasilla? Tässä on melko tuore vertailu, josta lähtisin tutkimaan malleja: https://rakennustyot.com/paras-ikkunanpesurobotti/
Vertailu? Kyseessä on tekoälyn tekemä artikkeli jostain temu tuotteesta jota joku myy preemiolla.
Mahtavaa sekoilua. Hoitoon hoitoon.
Suurin ongelma on kateelliset ja tyhmät ihmiset jotka eivät osaa keskittyä omiin asioihinsa.
Eipä ole enää tänään sitä keskustelua.
Eikö kukaan? Muuten kokemuksia noista?