Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikkunanpesurobotti vinolla terassin suht pinttyneellä lasikatolla, ulkopuolella siis. Kokemuksia? Toimiiko?

Vierailija
02.06.2026 |

Ylimmän kerroksen kerrostaloasunnon terassiparvekkeen päällä vino, talon katon myötäinen lasitus. Yhtiö ei pese ja vaatisikin aika tiheää pesua, että pysyisi siistin näköisenä. Nyt vuosien ajan "luonnon armoilla". Kovakaan sade ei puhdista. Ei siellä nyt toki sammal kasva. Käsin kuuraamalla varmaan lähtisi ihan helposti, mutta onko noiden 150-200 e maksavien ikkunanpesurobottien teho tuohon riittävä? Onko kukaan kokeillut vastaavaan?

Saako tuollaisen palauttaa, jos jälki ei miellytä? Jos tietäisi että toimii, niin empimättä ostaisin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan? Muuten kokemuksia noista?

Vierailija
2/11 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ikkunanpesurobotti pesee ikkunat puolestamme. Makso 200e laite ja eipä tarvitse palkata ketään pesemään kalliimmalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin robotin pesemään ikkunat ulkopuolelta ja itse pesin sisältä niin tuli hyvä tulos.

Vierailija
4/11 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ikkunanpesurobotti pesee ikkunat puolestamme. Makso 200e laite ja eipä tarvitse palkata ketään pesemään kalliimmalla.

Ihanaa varmaan tietää,,että Kärcherisi on Venäjällä valmistettu?

Vierailija
5/11 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon voisi olla robotista hyötyä, mutta tarkistaisin ennen ostoa saako kyseistä mallia valmistajan mukaan käyttää vinolla tai lähes vaakasuoralla lasilla? Tässä on melko tuore vertailu, josta lähtisin tutkimaan malleja: https://rakennustyot.com/paras-ikkunanpesurobotti/

Vierailija
6/11 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lasit ovat olleet vuosia pesemättä, ja nyt 150 euron robotti pitäisi lähettää yksin suorittamaan arkeologista kaivausta? 😂 Ikkunanpesurobotti on ylläpitosiivoukseen, ei katon uuden pintakerroksen poistamiseen. Ensimmäinen pesu ammattilaisella tai käsin, ja sen jälkeen robotti kerran pari kuukaudessa. Muuten lopputulos on puhtaita pyörylöitä keskellä likaista lasia ja nurkissa alkuperäinen vuosikerta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon voisi olla robotista hyötyä, mutta tarkistaisin ennen ostoa saako kyseistä mallia valmistajan mukaan käyttää vinolla tai lähes vaakasuoralla lasilla? Tässä on melko tuore vertailu, josta lähtisin tutkimaan malleja: https://rakennustyot.com/paras-ikkunanpesurobotti/

Vertailu? Kyseessä on tekoälyn tekemä artikkeli jostain temu tuotteesta jota joku myy preemiolla.

Vierailija
8/11 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa sekoilua. Hoitoon hoitoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin ongelma on kateelliset ja tyhmät ihmiset jotka eivät osaa keskittyä omiin asioihinsa.

Vierailija
10/11 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Hönö-parkaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole enää tänään sitä keskustelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän