Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Nyt tuli mokattua...
10.01.2012 |
Hei, en ole aiemmin uskaltanut kirjoittaa tänne, olen kyllä lueskellut viestejä. Mutta nyt tuli ilmeisesti mokattua kunnolla. Mieheni oli ajellut kaikki häpykarvat pois, ja tuloksena oli "pippeli".. Mies otti eilen pikku jurrissa vehkeensä esiin, ja minä purskahdin nauramaan.. Mies taisi loukkaantua kunnolla.. Yritin selittää, että en sille nauranut.. Mies murjottaa.. Vitsi että hävettää..
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
...siis että et ole tänne aikaisemmin kirjoitellut.