Lue keskustelun säännöt.
Minulla todettiin diabetes
Kommentit (6)
Ykkönen vai kakkonen? Ykkösellä saat, kakkosella tuskin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Diabeetikon ei tarvi mennä kertausharjoituksiin.
D
Kun minulla todettiin aikuistyypin diabetes kun olin 50+ niin minut vapautettiin rauhanajan palveluksesta. Minulla on haalea muistikuva että että eräs syy oli että metsäkeikoilla ei voi varmistua että insuliinipiikillä on kylmäsäilytys.
Nyt 68v joten ei tietoa mikä on päivän tilanne.
Laihduta!!!
Rintamalla tarvitaan sinua.
Et.