Salama voi iskeä samaan
Paikkaan 2 kertaa. On hyvä varautua one in a milloin tilanteisiin. Joskus hyvä varautua, vaikka ei olisi iskemytkään . Kerta se on ensimmäinen. Riippuu vähän mikä tilanne kyseessä.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
kolmas kerta toden sanoo.
No ei sano kun vähintään 7 kertaa on ennätys. Ennätyksen haltija todennäköisesti pelkää ukonilmaa ihan huolella.
Luin ensin: salama voi iskeä naamaan. Se harmittaisi.
Ukkosella pitää yrittää mennä suojaan. Salamat ovat joskus hurjan näköisiä.
Luin vahingossa että voi iskeä naamaan.
Nyt ukkosen Jumalalle suositus.. sinne vaan vuoden salamat samaan paikkaan. Mitä niitä jakamaan pitkin vuotta. Myös vuoden lumet samaan aikaan levynä. Hyvä siitä tulee.
Tsemppiä Jumala!
Vierailija kirjoitti:
Ukkosella pitää yrittää mennä suojaan. Salamat ovat joskus hurjan näköisiä.
Ukkospilven alla on hyvä suoja olla pienen ihmisen.
Vierailija kirjoitti:
Ukkosella pitää yrittää mennä suojaan. Salamat ovat joskus hurjan näköisiä.
Viime kesänä löi salamoita todella lähellä. Asun aika korkealla, viides kerros niin näkyy hyvin. Niin lähellä paukutti että useista autoista meni hälytykset päälle. Näkyi ja tuntui kun samaan aikaan jyrisi kun salamoi. Oikein pamahteli kun jyrinä alkoi. Katsoin sitä ja näin että lähelle iskee mutta ei mitään varsinaista osumaa mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kolmas kerta toden sanoo.
No ei sano kun vähintään 7 kertaa on ennätys. Ennätyksen haltija todennäköisesti pelkää ukonilmaa ihan huolella.
Voi parkaa.
Salama voi iskeä monta kertaa samaan henkilöön. En taaskaan muista oliko se ennätys 7 vai 11 kertaa. Oli kummin vain molemmilla luvuilla epäilisin että tää on jo piip henkilökohtaista.