Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
hemmetti, tähän jää kiinni
20.12.2011 |
Nytkin piti ihan vaan vilasta ja 1,5 tuntia on kulunu!
Kommentit (3)
en trollanu, vaan ihan oikeesti taas kulu aikaa ihan liikaa. Pyjama on yhä päällä ja lapsi tuli koulusta. Mutta NYT minä poistun...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tosin olen mä tässä sivussa tehnyt muutakin. Työt on jäänyt vähemmälle, olen pari pientä juttua tehny ja muuten istunut vain koneella.
Alue: Aihe vapaa
Ja kaikista parasta on välillä hiukan trollailla...:D