Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miks toi toimittaja ei hanki Schwalbe Click venttiileitä?
13.05.2026 |
Ei tarttis ihmetellä. Click vaan ja sitten pumppaamaan. Ite vaihdoin kaikkiin fillareihin heti kun tuli myyntiin.
Kommentit (2)
Koska naistoimittaja stereotyyppisesti on täydellisen tietämätön tekniikasta. Sen sijaan osaa luetella ja kirjoittaa muotitrendeistä ja poliitikkojen vaatevalinnoista ohittaen sujuvasti sen olennaisen, mitä ne poliitikot tai kuninkaalliset sanovat, tekevät tai päättävät ajankohtaisista asioista. Tärkeintä on, että henkilöllä oli kamelinvärinen kotelomekko ja asuun sopivat muotikengät.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Schwalbe on paskaa.