Heka tarjoaa ilmaisen Lintsipäivän asukkailleen
Mukaan mahtuu huvittelemaan 5 300 ensimmäisenä ilmoittautuvaa asukasta.
Mukaan voi ilmoittaa enintään viisi saman Heka-asunnon asukasta.
Hienoa ja asunnon asukasmäärästä voi huomata, keille tämä on kohdennettu.
Suuri osa asukkaista on ulkomaalaisperäisiä.
Varsinkaan tänä aikana harvalla on varaa viedä lapsensa Lintsille. Se on nykyään eliitin huvi.
Siksipä herää kysymys mikä on tälläisen rahankäytön taustalla, muutenkin huonossa taloustilanteessa?
Kommentit (7)
Eliitin huvi? 🤣 Jokaisella töissäkäyvällä on varaa viedä lapsensa lintsille, ja työttömilläkin jos budjetoi.
Hieno juttu. Toivottavasti toteutuu oikeudenmukaisesti. Mutta jos se vaatii aktiivisuutta asukkaat, niin pahiten laiminlyönyt lapset ei sinne pääse. Vanhemmat eivät toimi ajoissa.
Lumolla oli aikoinaan näitä ilmaispäiviä myös, n 5 vuotta sitten vielä.
Meillä lapsen luokka menee sinne luokkaretkelle.
mikä on musta ja siellä on iso pyörä.
Vierailija kirjoitti:
Aivan mahtavaa!
Toivottavasti sinne pääsevät oikeasti lintsipäivää tarvitsevat.
Siis kuka edes tarvitsee jotain lintsipäivää. Ilman on pärjänneet suurin osa suomalaisista kautta aikojen.
Huoh, mahtaa olla varsinainen rupulipäivä.
Aivan mahtavaa!
Toivottavasti sinne pääsevät oikeasti lintsipäivää tarvitsevat.