Eilen minulta pienessä hiprakassa hävisi vanhan puhelimen akku - missä lie nyt? .
Luuri siis putosi kädestäni ja kaikki osat levisivät pitkin lattiaa.
Kommentit (7)
Se teki itsarin ja hyppäsi itse roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla ainakin 20 vuotta vanha puhelin, jos siinä on irrotettava akku.
On vanha nokialainen 206.
- ap
Tekeekö istuminen kipeää? Tuntuiko kannikoiden välissä outoa kuumotusta? Nyt tiedät, mistä etsiä.
(p.s.: siellä ovat myös aurinkolasit, auton avaimet ja kaukosäädin)..
Kuinka iso asuntosi on, jos et puhelimen akkua sisätiloista löydä?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka iso asuntosi on, jos et puhelimen akkua sisätiloista löydä?
Varmaan pieni asunto, mutta ei ole vuosiin siivottu, eikä roskia viety ulos. Ap:n elämänhallinta kysymyksen perusteella kuulostaa siltä. Mahdoton löytää valtavasta sotkusta mitään.
Täytyy olla ainakin 20 vuotta vanha puhelin, jos siinä on irrotettava akku.