Ranskalaisnainen epäili saaneensa hantavirustartunnan - Lääkäri diagnosoi naisen oireet ahdistukseksi
Naisella on nyt todettu hantavirus, ja hän on nyt erittäin kriittisessä tilassa pariisilaisessa sairaalassa.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Ja siis kaikkein "hauskintahan" (siis ei oikeasti hauskaa) on, että tää lääkärin ahdistusdiagnoosi tehtiin siellä hantaviruslaivalla. Ei tullut lääkärille mieleen, että kun kerran tällä laivalla on hantavirusta, tällä naisellakin saattaisi olla hantavirus. Ei kun ahdistus tietysti, on vain paniikissa siitä hantavirustilanteesta sillä hantaviruslaivalla... eiku.
Kyseinen laivan lääkäri todennäköisesti vetänyt itse purkillisen ahdistuslääkkkeitä naamariin
Vierailija kirjoitti:
Ja siis kaikkein "hauskintahan" (siis ei oikeasti hauskaa) on, että tää lääkärin ahdistusdiagnoosi tehtiin siellä hantaviruslaivalla. Ei tullut lääkärille mieleen, että kun kerran tällä laivalla on hantavirusta, tällä naisellakin saattaisi olla hantavirus. Ei kun ahdistus tietysti, on vain paniikissa siitä hantavirustilanteesta sillä hantaviruslaivalla... eiku.
Onko sanottu, että laivalla oli jyrsijöitä?
Vierailija kirjoitti:
Ja siis kaikkein "hauskintahan" (siis ei oikeasti hauskaa) on, että tää lääkärin ahdistusdiagnoosi tehtiin siellä hantaviruslaivalla. Ei tullut lääkärille mieleen, että kun kerran tällä laivalla on hantavirusta, tällä naisellakin saattaisi olla hantavirus. Ei kun ahdistus tietysti, on vain paniikissa siitä hantavirustilanteesta sillä hantaviruslaivalla... eiku.
Johtuivathan koronarokotteen jälkeiset kiertohäiriötkin miesasiantuntijan mukaan henkisestä helpotuksesta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siis kaikkein "hauskintahan" (siis ei oikeasti hauskaa) on, että tää lääkärin ahdistusdiagnoosi tehtiin siellä hantaviruslaivalla. Ei tullut lääkärille mieleen, että kun kerran tällä laivalla on hantavirusta, tällä naisellakin saattaisi olla hantavirus. Ei kun ahdistus tietysti, on vain paniikissa siitä hantavirustilanteesta sillä hantaviruslaivalla... eiku.
Onko sanottu, että laivalla oli jyrsijöitä?
Miksi siellä olisi pitänyt olla jyrsijöitä, kun kyse on ihmisestä ihmiseen tarttuvasta viruskannasta.
Suomalaiset lääkäri ovat yhtä tyhmiä. Kaveri oli lääkärissä ja kuulemma tavallinen flunssa. Se olikin keuhkokuume.
Ja siis kaikkein "hauskintahan" (siis ei oikeasti hauskaa) on, että tää lääkärin ahdistusdiagnoosi tehtiin siellä hantaviruslaivalla. Ei tullut lääkärille mieleen, että kun kerran tällä laivalla on hantavirusta, tällä naisellakin saattaisi olla hantavirus. Ei kun ahdistus tietysti, on vain paniikissa siitä hantavirustilanteesta sillä hantaviruslaivalla... eiku.