Lue keskustelun säännöt.
Näetkö koskaan painajaisia töistäsi?
Kommentit (2)
Kyllä silloin tällöin , vaikka olen minäkin ollut jo toistakymmentä vuotta eläkkeellä - vielä on matikasta käytävä tämä ja tämä läpi ja on jo toukokuu...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen ollut jo 15 vuotta eläkkeellä. Edelleen näen silloin tällöin painajaisia työstäni hammaslääkärinä.