Majoitus Kolmårdenin reissulla?
Vinkkejä kaivataan hyviksi havaituista majoituspaikoista muutamaksi yöksi. Olen selannut tarjontaa, mutta josko jollain olisi antaa hyviä vinkkejä.
2 aikuista ja 2 (10v & 12v) lasta.
Kommentit (9)
Ei vinkki mutta varoitus: Kolmårdenin hotellin perhehuoneiden lastensängyt on tarkoitettu tosi pienille lapsille. Lyhyitä ja kapeita.
Vierailija kirjoitti:
Ei vinkki mutta varoitus: Kolmårdenin hotellin perhehuoneiden lastensängyt on tarkoitettu tosi pienille lapsille. Lyhyitä ja kapeita.
Kiitos tiedosta!
ap
Onko ketään, joka olisi yöpynyt siellä camping-alueella?
Me yövyttiin Norrköpingin keskustassa. Sieltä oli maltillinen ajomatka eläinpuistoon ja oli muutamia kivoja ravintoloita illallista varten. Meidän hotelli oli Comfort Hotel.
Me yövyttiin eläintarhan hotellissa ja mielestämme se oli hyvä valinta meille silloin. Meillä oli kolme lasta joista nuorin rattaissa ja vanhin ehkä noin 10-12 v. Tästä on jo vuosia aikaa enkä osaa sanoa tämän päivän hintatasosta.
Sänkyjen koosta en osaa myöskään sanoa, kuten joku niistä kommentoi, mutta asiasta voisi ehkä kysyä hotellista suoraan.
Hotelli oli siellä eläintarhan "perällä" ja aamulla menimme eläintarhan auetessa ensimmäiseksi sinne safarille (joka myöskin siellä eläintarhan perällä) eikä tarvinnut jonotella, kun oltiin ensimmäisten joukossa koska muut vierailija eivät olleet vielä ehtineet sinne asti kävellä.
Vierailija kirjoitti:
Me yövyttiin Norrköpingin keskustassa. Sieltä oli maltillinen ajomatka eläinpuistoon ja oli muutamia kivoja ravintoloita illallista varten. Meidän hotelli oli Comfort Hotel.
Suosittelen Norrköpingiä minäkin! Kiva kaupunki kaikin puolin.
Ruotsissa on ainakin maailman parhaat aamiaiset hotelleissa.
Hirvi-aitauksessa voi nukkua puoleen hintaan.