Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun puoliso vienyt yhteisestä kodista kaiken irtaimiston muuttaessaan?

Vierailija
11.05.2026 |

Ollaan erottu jo alkuvuodesta, mutta toinen on olosuhteiden pakosta asunut yhteisessä kodissa kun toisella on mahdollisuus olla majoittua muualla kunnes asunto saadaan myytyä.


Nyt kuitenkin puoliso on ns salaa tehnyt muuton ja vienyt asunnosta jokaikisen tavaran vaikka sovittiin että että ne jaetaan kun hänenkin uusi asunto on selvillä.


Mitä tekisitte?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tuosta noin vaan kun kaikki olisivat valmiit luopumaan omasta irtaimistostaan ja ostamaan jostain ikean romulaarista uudet??


Kyllä mulla ainakin palasi käpy jos vaimo varastaisi monella kymmenellä tuhannella ostamani elektroniikan, nahkasohvat tms.


Tee rikosilmoitus heti!

No kun niillä on alunperinkin ikea kalusteet.

 

Kukaan joka on omilla rahoilla ostanut laatukalut ei kohauta olkia. 

 

Johan siinä menee kymmeniä tuhansia kun korvaa menetetyt-> miksi ex tyhjentää

Miksi kirjoitat noin? Mitä vtun vikaa ikeassa on tai siinä että kaikki ei ole rikkaita 

. Älä lehma kiusaa täällä ketään. Sivusta.

Haista kuule.. olen sonni enkä mikään lehmä!

 

Ja ikea on bra bra jätte bra, mutta se kaikista halvin on vaan halpa. Köyhä voi löytää parempaa ja laadukkaampaa käytettynä.

Vierailija
22/25 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun erosin ostin miehelleni Rolexin, mikä on poikinut isosti ajatellen hinnankehitystä. Hän taas osti minulle TV n. Ihan ystävinä erottiin. 

Miksi täytyy riidellä erossa?

Tässä on selvästi lähdetty suoraan toiseen suhteeseen. Joskus se herättää katkeruutta. Menee ohi toki, ja joku päivä se jätettykin tajuaa että hän pääsi eroon kelvottomasta yksilöstä, mutta alussa saattaa kirpaista hetken. 

Hah näin on. Tää sika jolta vietiin kaikki omaisuus on nukkunut sivukanan nurkissa. 

Ihan oikein se ex teki.

 

Teoilla on seuraamukset, pettää ei saa. Jokainen petturi antsaitsee karuimman kohtalon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että vienyt sun alkkarit. 

Vierailija
24/25 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaisin itselleni uudet. Ja jatkaisin omaa elämääni onnellisena.

tämä, antaa pskan mennä ja nauttia "voitostaan". 

Vierailija
25/25 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkista se. Somessa kirjoitat omalla nimellä ja kerrot. Tarjoa myös iltasanomille. Saavat hyvän klikkiotsikon ja puolisosi saa edes hävetä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi