Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun puoliso vienyt yhteisestä kodista kaiken irtaimiston muuttaessaan?

Vierailija
11.05.2026 |

Ollaan erottu jo alkuvuodesta, mutta toinen on olosuhteiden pakosta asunut yhteisessä kodissa kun toisella on mahdollisuus olla majoittua muualla kunnes asunto saadaan myytyä.


Nyt kuitenkin puoliso on ns salaa tehnyt muuton ja vienyt asunnosta jokaikisen tavaran vaikka sovittiin että että ne jaetaan kun hänenkin uusi asunto on selvillä.


Mitä tekisitte?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikoilmoitus? Varastanut sinut tavarat?

Vierailija
2/25 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivat kuitit esiin ostamistasi tavaroista ja vaadi omasi takaisin. Ai niin, sinä et omistanut mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivat kuitit esiin ostamistasi tavaroista ja vaadi omasi takaisin. Ai niin, sinä et omistanut mitään.

Itse asiassa minä olen maksanut ihan kaikki.


Ap

Vierailija
4/25 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin itselleni uudet. Ja jatkaisin omaa elämääni onnellisena.

Vierailija
5/25 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivat kuitit esiin ostamistasi tavaroista ja vaadi omasi takaisin. Ai niin, sinä et omistanut mitään.

Itse asiassa minä olen maksanut ihan kaikki.


Ap

Rikosilmoitus tai sitten jos olet varoissasi niin anna olla ja osta uudet ja unohda tuo tyyppi. 

Vierailija
6/25 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin siinä saattaa käydä kun lähtee suoraan yhdestä sängystä toiseen. Sitähän tuo "toisella on ollut mahdollisuus majoittua toisaalla" suomeksi tarkoittaa. 

Ole onnellinen, sait mitä halusit. Huonekalut on nyt se hinta joka sun täytyy siitä maksaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/25 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivat kuitit esiin ostamistasi tavaroista ja vaadi omasi takaisin. Ai niin, sinä et omistanut mitään.

Itse asiassa minä olen maksanut ihan kaikki.


Ap

No sitten teet rikosilmoituksen.

Vierailija
8/25 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on sitten pakko rikosilmoitus tehdä. Ei ole varaa ostaa itselle kaikkea alusta lähtien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/25 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun erosin ostin miehelleni Rolexin, mikä on poikinut isosti ajatellen hinnankehitystä. Hän taas osti minulle TV n. Ihan ystävinä erottiin. 

Miksi täytyy riidellä erossa?

Vierailija
10/25 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun erosin ostin miehelleni Rolexin, mikä on poikinut isosti ajatellen hinnankehitystä. Hän taas osti minulle TV n. Ihan ystävinä erottiin. 

Miksi täytyy riidellä erossa?

Tässä on selvästi lähdetty suoraan toiseen suhteeseen. Joskus se herättää katkeruutta. Menee ohi toki, ja joku päivä se jätettykin tajuaa että hän pääsi eroon kelvottomasta yksilöstä, mutta alussa saattaa kirpaista hetken. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/25 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavarat pitää jakaa heti. Ei poliisi asialle tee mitään vaikka rikosilmoituksen tekisit. Siskoni tyhjensi äitini kämpän.

Alusta sun on nyt vaan lähdettävä tai saatava se ex antamaan sulle puolet tavaroista.

Vierailija
12/25 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitto hänelle ja ilmoitat mitä tulee palauttaa tai maksaa. Muuten rikosilmoitus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/25 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun erosin ostin miehelleni Rolexin, mikä on poikinut isosti ajatellen hinnankehitystä. Hän taas osti minulle TV n. Ihan ystävinä erottiin. 

Miksi täytyy riidellä erossa?

Tässä on selvästi lähdetty suoraan toiseen suhteeseen. Joskus se herättää katkeruutta. Menee ohi toki, ja joku päivä se jätettykin tajuaa että hän pääsi eroon kelvottomasta yksilöstä, mutta alussa saattaa kirpaista hetken. 

Mistä niin päättelit?

Vierailija
14/25 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avio- vai avoero? Ensimmäisessä keskustellaan koko omaisuuden arvosta, toisessa siitä, kummalla on maksukuitit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/25 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin ihan uuteen asuntoon tai pikkutaloon. Ostaisin uusia Ikeasta. Ja muu, kokopuisia. Saisi exä pitää vanhat yhteisenergiat huonekaluissa.

Vierailija
16/25 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaisin itselleni uudet. Ja jatkaisin omaa elämääni onnellisena.

Tämä. Olisin tyytyväinen, että pääsin niin vähällä tuollaisesta rotasta eroon. 

Taloa myydessä pidä puolesi.

Vierailija
17/25 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuosta noin vaan kun kaikki olisivat valmiit luopumaan omasta irtaimistostaan ja ostamaan jostain ikean romulaarista uudet??


Kyllä mulla ainakin palasi käpy jos vaimo varastaisi monella kymmenellä tuhannella ostamani elektroniikan, nahkasohvat tms.


Tee rikosilmoitus heti!

Vierailija
18/25 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tuosta noin vaan kun kaikki olisivat valmiit luopumaan omasta irtaimistostaan ja ostamaan jostain ikean romulaarista uudet??


Kyllä mulla ainakin palasi käpy jos vaimo varastaisi monella kymmenellä tuhannella ostamani elektroniikan, nahkasohvat tms.


Tee rikosilmoitus heti!

No kun niillä on alunperinkin ikea kalusteet.

 

Kukaan joka on omilla rahoilla ostanut laatukalut ei kohauta olkia. 

 

Johan siinä menee kymmeniä tuhansia kun korvaa menetetyt-> miksi ex tyhjentää

Vierailija
19/25 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten oletkin voinut rakastaa noin sikamaista tyyppiä. Tee oikeasti rikosilmoitus. Ja itke somessa julkisesti niin että hänenkin tutut näkee miten epärehellisesti hän toimii.

Vierailija
20/25 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tuosta noin vaan kun kaikki olisivat valmiit luopumaan omasta irtaimistostaan ja ostamaan jostain ikean romulaarista uudet??


Kyllä mulla ainakin palasi käpy jos vaimo varastaisi monella kymmenellä tuhannella ostamani elektroniikan, nahkasohvat tms.


Tee rikosilmoitus heti!

No kun niillä on alunperinkin ikea kalusteet.

 

Kukaan joka on omilla rahoilla ostanut laatukalut ei kohauta olkia. 

 

Johan siinä menee kymmeniä tuhansia kun korvaa menetetyt-> miksi ex tyhjentää

Miksi kirjoitat noin? Mitä vtun vikaa ikeassa on tai siinä että kaikki ei ole rikkaita 

. Älä lehma kiusaa täällä ketään. Sivusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi