Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Oletteko syöneet voikukkia? Miten niitä käytitte - salaattiinko? Mitä voikukan osia syödään - maitoinen varsi, kukat, lehdet?
10.05.2026 |
Kysykää Riikka Purralta joka syö niitä. Kuulema terveellistä.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
en ole syönyt mutta oon lukenut ja kiinnistaa. etikalla voi pestä lehdet ja kukat jotka syötäviä ja saalaattia voi tehdä- etikka ja vesipesu ennen pilkkomista salaattiin tappaa ötökät. sitten ilmeisesti sitruunamehu pehmentää lehtiosat ja voi tehdä esim.raejuusto, jne salaatin.