Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi kenelläkään voisi olla mitään Jumalan olemassaolemista vastaan mutta pakkoko sitä on totella?
08.05.2026 |
Minä ainakaan en allekirjoita Jumalan tahtoa ja tunne on varmaan molemmanpuolinen.
Kommentit (3)
Ei varmaan kukaan ole minkään olemassaoloa vastaan, mutta ensin jonkin pitäisi olla olemassa. Jumalan kohdalta näyttö olemassa olosta puuttuu täysin. En ole myöskään Pellefantin olemassaoloa vastaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eikö ole kumma kun sitä Jumalaa pitää niin hanakasti vastustaa. Mutta Pellefanttia ei.
Joku siinä Jumalassa on....
Alue: Aihe vapaa
Kunnioitus?