Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä luulette, leikataanko kansanedustajien etuuksia seuraavan hallituksen aikana?
Kommentit (2)
Köyhiltä 50% otettu jo ennestään minimaalista tuesta. Laskuttaja ottaa ne. Rankaisuja, ja henkistä sekä fyysistä köyhien pahoinpitelyä, joka on väärin. Ihmisiltä loppuu kaikki ja kituvat.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Se porukka on nytkin vastustanut oppositiossa ollessaan kaikkia ehdotuksia jotka koskevat heidän omia etuuksia, miksi ne sitten niistä luopuisivat?