Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Sami Syköltä asiaa kerrankin ruokarajoitteista!
08.05.2026 |
https://yhteishyva.fi/artikkeli/sami-sykko-olisiko-aika-alkaa-rajoittaa…
Mennyt jo liian överiksi nykymeno.
Kommentit (2)
Joo meillä ei käy kukaan enää kylässä. Viimeinenkin alkoi että en tykkää siitä ja siitä . En kutsu enää ketään. Saa tulla mutta tyydyttävä siihen mitä on.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Eihän tästä nykymenosta enää kertakaikkiaan tule mitään. Minä, minä ja minun henkilökohtaiset tarpeeni.
Vaatekauppavertaus oli hyvä.