Lue keskustelun säännöt.
Nyt saan täältä av:ltä peetä niskaan: tuli ilmoitus, että pääsin Woltissa elite-tasolle
02.05.2026 |
Tilasin äsken Woltissa lounaan ravintolasta ja lisäksi K-marketista tuotteita. Oon kotona sairaana ja puoliso on matkalla.
Kommentit (5)
En jaksanut oikein perehtyä, mitä etuja tuo elite-taso tuokaan mukanaan. -ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mullekin tuli työ ilmoitus. Mitä se tarkoittaa? Ei ainakaan mitään alennuksia.
Kunhan omalla kortilla eikä kokoomusnuorten, Patrick.
Oikea eliitti syö ilmaiset lounaat ja jättää omat rahat sijoituksiin 👌🏻🐷💰