Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Varokaa Täsmä työterveyttä
27.03.2026 |
Olin työterveyden asiakas ja kyseisessä lafkassa Täsmä työterveys ry: ssa minua kohdeltiin aivan luokattoman huonosti. Sairauksia vähäteltiin lääkärin toimesta ja minulle jopa naureskeltiin. Tämä firma on pelkkä vitsi. Ainut mitä tämä firma tekee, on myöntää pari päivää sairaslomaa ja reseptien uusinta. Tämä firma ajaa vain työnajantajan asiaa, eikä ole lainkaan työntekijän puolella. Varokaa!!!!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa