Narsissit ja postikortit yms - ei intiimejä paljastuksia
Joka ketjuun tunkee epätoivottuja paljastuksia. Täällä keskustellaan tavalliset vuodenaikojen jutut - toistuvasti, toivon näin.
Tervetuloa
Kommentit (211)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä niminen dekkari on menossa?
Vastasin jo kerran, Robin Cook viesti katosi. Tyhmää.
Samoin kehoitin opiskelemaan kasvioppia, ellei tiedä, mitä harakankellot tekee.
Poistui sekin.
Olisi auvoisaa elämä ketjussa ilman turhia poistoja, eikö vaan?
Robin Coocin kirja ei oikein etene, sivukaupalla ruumiinavauksia :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä niminen dekkari on menossa?
Vastasin jo kerran, Robin Cook viesti katosi. Tyhmää.
Samoin kehoitin opiskelemaan kasvioppia, ellei tiedä, mitä harakankellot tekee.
Poistui sekin.
Olisi auvoisaa elämä ketjussa ilman turhia poistoja, eikö vaan?
Robin Coocin kirja ei oikein etene, sivukaupalla ruumiinavauksia :(
* Cookin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teidän päiväpanonne sen paremmin kuin muutkaan, ei kiinnosta pätkän vertaa!! Ei tartte niitä tänne raportoida.
Muita kiinnostaa, mua ainakin. Vertaistuki on aina hyväksi.
Saa tietoakin ja onhan niitä mukava lukea. 💕
Seksi kiinnostaa aina, tutkimusten mukaankin. Normaaleja ihmisiä, aseksuaalit on erikseen. Oletko aseksuaali? Jäät paljosta ilosta vaille, jos olet. Vaikka eihän siihen itse voi vaukuttaa, jos on.
Me normaalit olemne kuitenkin valtaryhmä ja meitä kiinnostaa. Hypi sinä yli. Hanki ilosi muusta.
Vaikka niistä narsisseista. 😊😂
Tai postikorteista. Älä liian tuhmia katsele niissäkään sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teidän päiväpanonne sen paremmin kuin muutkaan, ei kiinnosta pätkän vertaa!! Ei tartte niitä tänne raportoida.
Älä välitä. Yks lukutaidoton kertoo omista päiväunistaan, ei osaa koskaan oikeaan otsikkoon. Ohitetaan.
Haaveilee seksistä. Nolo.
Älä vain haaveile, käy kiinni, jos sulla on kumppani siellä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teidän päiväpanonne sen paremmin kuin muutkaan, ei kiinnosta pätkän vertaa!! Ei tartte niitä tänne raportoida.
Muita kiinnostaa, mua ainakin. Vertaistuki on aina hyväksi.
Saa tietoakin ja onhan niitä mukava lukea. 💕
Seksi kiinnostaa aina, tutkimusten mukaankin. Normaaleja ihmisiä, aseksuaalit on erikseen. Oletko aseksuaali? Jäät paljosta ilosta vaille, jos olet. Vaikka eihän siihen itse voi vaukuttaa, jos on.
Me normaalit olemne kuitenkin valtaryhmä ja meitä kiinnostaa. Hypi sinä yli. Hanki ilosi muusta.
Vaikka niistä narsisseista. 😊😂
Tai postikorteista. Älä liian tuhmia katsele niissäkään sitten.
Jos on ongelmia halujen kanssa, kannattaa hakea hormonikorvaushoitoa, johan alkaa himottaa. Liukuvoidetta pitää käyttää paljon aina, mutta vanhana vielä enemmän..
Pornon katselu yhdessä on myös hyvä keino halujen herättelyyn.
Voitaisko jatkaa ketjua sovussa, aiheessa. Ei jankkausta, ei intiimejä paljastuksia.
Vain kauden tarinoita!
Otsikon mukaisesti.
Nyt jankkaatte kumpikin ohi aiheen.
Kolea tuuli kävi järveltä, liian kevyessä vaatetuksessa lähettiin pyöräilylle.
Tuulisia päiviä ollu täällä kakkoskodin tienoilla, ei puhettakaan soutelusta tuolla vaahtopäälaineilla.
Lounaalla käytiin ja eipä taaskaan pettänyt, oli tosi hyvä ruoka ja monipuoliset salaatit.
Mikäpä on nyt köllötellessä loppupäivä.
Leppoisaa loppuviikkoa itsekullekin!
Kiireinen päivä on ollut, nyt istahdin hetkeksi. Puutarhakatselemus jäi tekemättä tänään, on vielä menoa, huomenna tutkin sitäkin tarkemmin. Tupakan tumppeja oli kertynyt tontin laidalle, kukahan just siinä on tuprutellut?
Hyvää yötä kissakiisket, särjenpaistajat, vilkkusilmät ja vispilänkauppiaat