Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tekisi mieli ilmottautua kotihoidon tuelta työttömäksi
16.10.2011 |
...mutta vaarana on joutua töihin! Tarkoitus vasta ensi syksynä hakeutua takaisin työelämään. Rahaa vaan sais enemmän, öuin kuppaset 300 netto + lapsilisät kahdesta lapsesta.
Mielipiteitä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
mut oli siinä sitäkin etten halunnu jäädä lonnii himaan enkä ehtinytkään olee ku 1kk,menin kouluun.mut jos sul vuosi aikaa,ei vakkari duunii ja sellanen koulutus et töitä riittää voi olla vaikee pysyy työttömänä,ainaki jos asut pääkaupunki seudulla