Silmälasit Banaani
Onko teistä kukaan tilannut silmälaseja Banaanilta? Millaisia kokemuksia teillä on?
Omat lasin katosivat kotiini, enkä etsinnöistä huolimatta ole niitä löytänyt. Mietin, että jos tilaisi tuolta edullisesti varalasit, koska jossain vaiheessa ne omat lasini varmasti vastaan tulevat. :)
Kommentit (23)
En ollut kuullutkaan tällaisesta Banaani eyewearista ennen tätä, joten ei kokemuksia.
Tilasin loistavat laadukkaat lasit *2 109e posteineen. En enää tilaaa muulta.
Vierailija kirjoitti:
Tilasin loistavat laadukkaat lasit *2 109e posteineen. En enää tilaaa muulta.
Siis 2 lasit 109e
Juuri itse laitoin tilaukseen kahdet moniteho linsseillä. Toisissa linsseissä tuo sinivalon suodin. Jos osoittautuvat kelvollisiksi, en tilaa enää mistään muualta he****** kalliita silmälaseja. Optikkojen ryöstö saa mun osalta loppua.
Eipä saa mistään 220 eur kaksia monitehoja tuohon hintaan. Optikoilla hinta lähentelee väkisinkin 700 eur/ lasit, jos edes tuollakaan hinnalla saa ohennettuja monitehoja sinivalo suotimella. Ihan huimaa, että on tällainenkin mahdollisuus.
Välittömästi vinkkasin myös kaverille, kun näin tällaisesta mahdollisuudesta. Juu, laitoin kahdet tilaukseen, nyt odotellaan.
Kokeile ihmeessä. Varsinkin, jos tarvitset laseja käytännössä joka päivä, niin kyllähän tämä vaihtoehto kannattaa ja kokeilun arvoinen. Voi palauttaa, jos ei ole tyytyväinen. Käy optikolla näöntarkastuksessa ja resepti vaan liitteeksi silmälasien tilauksen yhteydessä. Kannattaa pyytää myös optikon mittaamaan PD eli pupillien etäisyyden mittaus. Mutta tuon voi tehdä kotonakin, jos on tarkka. Siitäkin on ohjeet esim. Nissenin sivuilla. Itse mittasin kotona.
Onpa outo nimi silmälaseja myyvälle yritykselle mutta jää ainakin mieleen.
Tilasin kahdet, mutta vaihdoin ne koska kehykset olivatkin minulle liian tummat ja raskaat. Vaihdoin siis, soviteltuani kehyksiä virtuaalisesti Banaanin nettisivuilla, toisenlaisiin kehyksiin ja nyt osui ihan oikeaan.
Mielestäni hyvät lasit. Otin kolmesti ohennetut linssit ja hinnaksi tuli 239 € ne kahdet lasit.
Noissa on paskat kiinalinssit. Pitää olla essilor, rodenstock tai hoya linssivalmistajana. Halpalinssit tunnistaa siitä, että linssinreunalla näköhäiriöt lisääntyy. Kirkas näkyvyys on vain linssin keskellä pienellä alueella.
Vierailija kirjoitti:
Noissa on paskat kiinalinssit. Pitää olla essilor, rodenstock tai hoya linssivalmistajana. Halpalinssit tunnistaa siitä, että linssinreunalla näköhäiriöt lisääntyy. Kirkas näkyvyys on vain linssin keskellä pienellä alueella.
On hyvät linssit Banaanilla, jopa paremmat kuin ne mitkä ostin äskettäin yhdeltä näistä isoista toimijoista. Nekin valmistaa linssinsä pääosin Kiinassa. Siellä kyllä osataan linssien valmistus.
Hyvät kokemukset! Vaikka tilaamani lasit eivät olleet minulle hyvät, palautus sujui ongelmitta.
Oli kyllä aivan paskat linssit, mitään ei nähny ja vääristää. Kaduttaa kun piti noihinkin haksahtaa
En ymmärrä miten kehykset muka olisi sopivat netin kautta ostaessa. Olen käyttänyt laseja 40 vuotta ja mielestäni osaan hyvin valita hyllystä kehykset, jotka voisi sopia. Silti ehkä 10% niistä olisi oikeasti hyviä, sillä aina jotkut ottaa poskiin kiinni, asettuu väärään kohtaan jne. Banaanin mainoksissa ne kehykset on usein ihan väärän kokoisia tai muotoisia sille henkilölle, mutta kaikki ylistää että upeat on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noissa on paskat kiinalinssit. Pitää olla essilor, rodenstock tai hoya linssivalmistajana. Halpalinssit tunnistaa siitä, että linssinreunalla näköhäiriöt lisääntyy. Kirkas näkyvyys on vain linssin keskellä pienellä alueella.
On hyvät linssit Banaanilla, jopa paremmat kuin ne mitkä ostin äskettäin yhdeltä näistä isoista toimijoista. Nekin valmistaa linssinsä pääosin Kiinassa. Siellä kyllä osataan linssien valmistus.
Optikolla on linssejä varmaan 7 eri hintaluokassa. Banaanin mainoksessa kehutaan, että heillä on paremmat. Kuin mitkä noista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noissa on paskat kiinalinssit. Pitää olla essilor, rodenstock tai hoya linssivalmistajana. Halpalinssit tunnistaa siitä, että linssinreunalla näköhäiriöt lisääntyy. Kirkas näkyvyys on vain linssin keskellä pienellä alueella.
On hyvät linssit Banaanilla, jopa paremmat kuin ne mitkä ostin äskettäin yhdeltä näistä isoista toimijoista. Nekin valmistaa linssinsä pääosin Kiinassa. Siellä kyllä osataan linssien valmistus.
Optikolla on linssejä varmaan 7 eri hintaluokassa. Banaanin mainoksessa kehutaan, että heillä on paremmat. Kuin mitkä noista?
Eihän näiden mielestä oo muita linssejä olemassakaan ku optikon 1500e tai heidän 150e
Mua ärsyttää näiden markkinoinnissa ja somessa se asiakkaiden tarpeiden vähättely. Kehysten koolla ei niin väliä, ne saa kyllä itse väännettyä, lukualueen määrittäminen on se ja sama, oikein se nyt on. Voisin tilata, jos lopettavat joskus sen ihme vänkäämisen sekä palvelevien liikkeiden haukkumisen.
Puolisen vuotta ollut kaksiteholasit jotka sieltä tilasin ja olen todella tyytyväinen.
Voihan aina kokeilla, ne saa muitta mutkitta palauttaa, jos ne ei käykään tai miellytä.
Huhuu.