Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Muuttuisiko elämänne jotenkin, jos paljastuisi ujoja olevan olemassa?
21.03.2026 |
Vai olisiko kyseessä liian suuri järkytys, joten joutuisitte kieltämään asian? Totuus on, että ujot eivät halua teille mitään pahaa, ja heitä on ollut aina olemassa!
Kommentit (2)
Isäni sanoi, että kukaan ei uskonut, kun hän kertoi olevansa ujo. Ymmärrän hyvin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ei, koska ujoja ihmisiä on olemassa. Ehkä jos avautuisi asiasta ensimmäisen kerran, voisi kokea helpotusta ettei ole ainut.