Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kannattaako jäädä kotiin
19.03.2026 |
Olen ihan kyllästynyt työhön. Kiireeseen ja hankaliin potilaisiin töissä. Olen haaveillut kotiin jäämisestä. Sano rehellisesti onko vaivan arvoista.
Kommentit (3)
Oli onnen päivä, kun ei enää tarvinnut töihin menoa ajatella. Työ oli niin syvältä, kaipaamaan en jäänyt kuin ehkä hieman joitakin työkavereita.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kannattaa etukäteen tehdä suunnitelma ja olla sen aikaa, kunnes tulee korvaava tilalle. Se voi käydä nopeastikin. Kun sopii pomon kanssa. Apu aina auttaa ihmisiä.
Alue: Aihe vapaa
Kannattaa. Ihmiset ovat syvältä.