Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Asolle muuttamassa
18.03.2026 |
Olen siis muuttamassa aso-asuntoon kohtapuolin ja huomannut, että siellä pihapiirissä näkyy vain vanhuksia. Onko asotalot mummotaloja? Eli lähinnä vanhempaa väkeä niissä? Ei mua sinänsä haittaa, hyvä vaan jos se tarkoittaa että on vähän rauhallisempaa ja hiljaisempaa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
No ainakin käsittääksen asumisoikeusasumisessa 55 vuotta täyttäneitä ei koske varallisuusrajat, joten se voi houkutella vanhempaa väkeä ASOon.