Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko kaikilla muilla elämä?
05.11.2011 |
Tylsääkin tylsemmän päivän tylsä ilta. Lapset katsoo nyt leffaa ja miehen kanssa päädyttiin hakemaan valmista ruokaa kun laiskan päivän iltana ei jaksa edes kokkailla.
Pinnaa on kiristänyt koko päivän enkä edes tiedä miksi. Toivottavasti huomenna on parempi päivä. Miten te muut olette tänään tappaneet aikaa?
Kommentit (3)
On vain perhe ja työ, that's it. Ehkä joskus sitten...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
aloittaa ulkoilun varmaan kaksi kuukautta, mutta sitäkään en saa aikaiseksi.
Alue: Aihe vapaa
täällähän sitä on tullut roikuttua koko päivä.