Mitä mieltä olette Huutiksen tehomyyjistä? Itseäni hieman epäilyttää se
"trokarius".
Mielestäni tehomyyjä ei ole todellakaan mikään suositus hyvästä myyjästä. Ennenminkin pidän heitä nilkkeinä ammattitrokareina.
Vai onko teille tehomyyjä-nimike hyvä arvo?
Kommentit (11)
Katson myytävät tavarat ja myyjän palautteet.
Enkä sanoisi jokaista tehomyyjää trokariksi.
= trokari? Tai sitten kolmen lapsen äiti joka harrastaa kierrätystä? ;) Kestovaipat, vaatteet, lelut, kirjat.. äkkiä se raja menee rikki, vaikka muutaman kerran vuodessa sinne teen "täsmäiskun" ja laitan pieneksi menneet kiertoon.
Eikös trokari ole se, joka myy aina vaan uutta; samanlaisia paitoja sattumalta samaa, jo pieneksi jäänyttä kokoa..
No tuo 100 myytyä kohdetta tulee kyllä ihan salamana täyteen. Eihän siinä tarvitse myydä kuin yhden lapsen yhden vuoden vaatteet pois yksitellen, niin se on jo täynnä.
En mä katso, että onko myyjä tehomyyjä vai ei, sen sijaan palautteet katson yleensä.
Itsekin olen tehomyyjä ja myynyt varmaan monta sataa kohdetta jo tehomyyjänä. Mitää trokariutta tässä ei kyllä ole, ihan oman perheen käytössä ollutta tavaraa myyn.
...juuri pari viikkoa sitten huutokisan eräästä paketista tehomyyjälle. Ilmeisesti hänelle sattui vikahankinta, koska nyt kaikki paketin tuotteet ovat myynnissä yksittäisinä kohteina, hieman paremmilla kuvilla ja korkeammilla hinnoilla.
Joskus olen häneltä saman tuoteryhmän tavaraa ostanut, joten tiedän ettei y-tunnusta ole.
kun on lähinnä uutta myynnissä, monta kappaletta samaa tms. Eri asia lastensa vaatteet inventoinut ja yksittäisinä huutoina myynyt kierrättäjä, kyllähän nämä tunnistaa. Itse en tykkää ostaa trokari-tehomyyjiltä kalliine Osta heti -hintoineen. Pilaa todellista huutokauppaa tuo ilmiö.
Ja todennäköisesti siistimpää ja vähänkäytetympää kuin sellaisella, joka kerran vuodessa myy paketin kulahtanutta jo kolmella lapsella kiertänyttä markettivaatetta.
myyn kaiken käytetyn tavaran ja vaatteet pois kaapeista, koska muutamme ja haluamme sitä ennen eroon kaikesta turhasta. Myös lastenvaatteet käy koko ajan pieniksi, on paljon vauvaleluja jne. kirjoja jne.
Mä myyn vain käytettyjä tavaroita ja vaatteita, jotkut ovat jopa uudenveroisia. Mutta en todellakaan ole mikään trokari, kaukana siitä!
Kannattaa katsoa myyjän kohteet ensisijaisesti, ennenkuin alkaa heittää tuollaisia törkeitä yleistyksiä! Sata kohdetta tulee tosiaan nopeasti täyteen, jos urakalla alkaa myymään vanhoja tavaroitaan ja yksitellen, ei paketeissa.
että yksi jatkuvasti samalla syyllä uusia lasten merkkivaatteita myyvä vähän ihmetyttää... olen kerran ko myyjältä ostanut ja palvelu pelasi. Mutta silti jaksaa ihmetyttää.
Hinnat on lähes kaikilla tehomyyjillä yläkanttiin ja arvio vaatteista jotain ihan "ei-tästä-maailmasta". Tehomyyjä on se, joka ostaa kevään JesperJunior -alesta kauden reimatecin ja kauppaa sitä seuraavana syksynä ylihinnalla (ts kalliimmalla kuin itse ostanut). Sitten huomaat saavasi reiman myymälästä suunnilleen samalla hinnalla upouuden haalarin.
Joo, en yleensä osta. Tehomyyjällä on lisäksi tupla- ja triplanikkejä, joilla vauhdittaa kaupantekoa ja kas vain kun luu jää taas käteen, kun oma nikki onkin vikana. Sitten kama uudelleen myyntiin evästyksin "huutaja ei lunastanut".
Enpä enää paljon huutiksesta osta.
kun myin yksittäin käytettyjä lastenvaatteita. Ei sillä ole välttämättä mitään tekemistä trokarien kanssa.
ainoa, mitä kannattaa katsoa on palautteet sekä muut myytävänä olevat tuotteet. Jos myytävinä on vain uusia tuotteita, niin sitten vielä varmistaa, että myyjä on ilmoittanut y-tunnuksensa, jolloi voi olettaa, että maksaa myös veronsa.
Vaikka tämä onkin ehkä provo, niin jos jotakuta jäi epäilyttämään.