Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Antakaa parhaat rentoutumisvinkkinne!
25.10.2011 |
Huh, koko syksyn ollut sellainen tahti niin töissä kuin perhe-elämässä (useampia yllättäviä käänteitä kaikilla elämänalueilla), ettei meinaa enää jaksaa tätä ainaista hälytystilaa ja stressiä. Lomaa on tiedossa vasta kuukauden kuluttua, mutta nyt jo pitäisi pystyä rentoutumaan iltaisin edes hetkeksi aikaa.
Kertokaahan parhaat rentoutumisvinkkinne, joita voisi toteuttaa ilman suuria taloudellisia uhrauksia!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa