Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Apua! Otin yhden e-pillerin 12h myöhässä ja nyt meinaa menkat alkaa. Onko normaalia?
25.10.2011 |
Nyt 14 päivää mennyt tosta kiekosta. Ei kai noin nopeasti kuuluis alkaa vuotamaan? Eli otin pillerin 12h myöhässä ja vuorokausi tämän jälkeen tuli vuotoa paperiin kun kävin vessassa.
Pitäiskö tässä varata aikaa lääkärille? Ja tää on "eka kiekko" kun välillä syön pari putkeen. Sillon ymmärtäisin jos olis toka tai kolmas kiekko putkeen mut ei kai nyt ekan kiekon aikana pitäis tulla välivuotoja?
Kommentit (2)
mulla alkaa menkatkin tyyliin vasta 4 päivää vikan pillerin ottamisen jälkeen joten ihmettelen suuresti miten noin nopeesti alko vuotamaan?!
Oon kyllä käyny papakokeessa vajaa vuosi sitten ja se oli ok et mistähän muusta voisi johtua?
a p
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
vaikka ei mulle koskaan ole noin käynyt, vaikka pari kolmekin pilleriä jäänyt joskus välistä.
Noi hormonijutut nyt on niin yksilöllisiä.
Ikävää että on noin herkässä vuoto.