Lue keskustelun säännöt.
Miksi mieheni saa minut välillä tuntemaan kuin olisin hänen lapsensa, jota ojentaa?
Kommentit (3)
tai sitten sulla on niin heikko itsetunto, ja koet sen niin?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hulluinta siinä oli se että "ojensi" mua asioista joita itsekin teki. Se oli tietenkin aina ihan eri juttu koska ja siksi ja kunsä sitäja tätä...
Korostus sanalla OLI.
kun sulla on miehenä samanlainen kusipää kun mulla. Tuskin jaksan odottaa kohta näitä kommentteja kuinka "mun mieheni ei ikinä kohteli mua noin, ollaan bestiksiä..."