Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mieheni saa minut välillä tuntemaan kuin olisin hänen lapsensa, jota ojentaa?

Vierailija
25.10.2011 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sulla on miehenä samanlainen kusipää kun mulla. Tuskin jaksan odottaa kohta näitä kommentteja kuinka "mun mieheni ei ikinä kohteli mua noin, ollaan bestiksiä..."

Vierailija
2/3 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten sulla on niin heikko itsetunto, ja koet sen niin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluinta siinä oli se että "ojensi" mua asioista joita itsekin teki. Se oli tietenkin aina ihan eri juttu koska ja siksi ja kunsä sitäja tätä...



Korostus sanalla OLI.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän