Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihjaileva mies ärsyttää!!

Vierailija
13.10.2011 |

Sovittiin puhelimessa, että mies laittaa minulle töistä viestin, joka koskee yheistä hankettamme. Hän oli juuri työmatkalla, jolloin ei voinut tuota viestiä lähettää heti. Kului 5 tuntia eikä viestiä tullut joten laitoin hänelle meidän huumoriin sopivan viestin "Kiitos viestistä". Tähän hän vastasi tapansa vastaisesti erittäin tylysti: "No vi**u jonku pitää tehdä töitäki!"



Itse olen äitiyslomalla ja olemme juuri yhdessä päättäneet että minä hoidan lasta, kunnes lapsi täyttää 3 v. Olemme molemmat sitä mieltä että vauvaa ei ennen 3 v laiteta hoitoon. Kuitenkin nyt tuntuu että saan kärsiä nahoissani tästä päätöksestä, tämä oli kyllä vasta ensimmäinen "vihjailu".



Voin kuvitella että kun mies tulee pian kotiin töistä, hän on ärtyisä. Jos otan asian puheeksi että minulle ei tartte laittaa tuon kaltaisia viestejä, hän suuttuu ja alkaa mököttää. Joo, töissä kiire, mutta niin hänellä on ennenkin ollut ja ikinä ei ole ärähtänyt viestissä.



Mikä siis neuvoksi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siis neuvoksi?

Anna olla. Asetu miehen sijaan: töissä pukkaa homma homman päälle, porukkaa lappaa kyselemässä ja omatkin hommat pitäisi tehdä. Sitten avimolta tulee tekstari "kiitos viestistä"...

Kuittaisin yksittäisenä tuskastumisena, mutta jos vihjailu siitä, miten HÄN elättää jatkuu, sanoisin asiasta. Tänään olisin kuin ei mitään.

Vierailija
2/5 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommunikointinne on perseestä. Kiitos viestistä on vittuilua. Miksi et voinut laittaa "hei entäs se viesti?" Minä ainakin unohdan ihan kaiken jos teen töitä ja onneksi lähipiirissäni ei ole ihmisiä jotka käyttävät kiertoilmauksia vaan puhuvat suoraan. Miten ihmeessä vedit miehen viestistä sellaisen johtopäätöksen että sinun pitäisi mennä töihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian moni avioliitto kaatuu näihin väärinkäsityksiin, työ-kotityö kiistoihin ja lastenhoitopaineisiin!



Paras keino ehkäistä avioero on KUUNNELLA MITÄ PUOLISOLLA OIKEASTI ON SANOTTAVAA. Siis molemmin puolin.

Vierailija
4/5 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on kotona vuoden?

Vierailija
5/5 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankkeestakin, jos se on luokkaa olette "sopineet", että mies tapetoi lastenhuoneen viikonloppuna tai menette katsomaan lastenvaunuihin "hienoja" peitteitä, niin saatan kuvitella, että töissä on jotain hieman tärkeämpääkin.



Tero

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän