Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Saana on antanut lapselleen nimen Kirsikka?

Vierailija
13.11.2011 |

Ei voisi olla idioottimaisempaa tytön nimeä!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Saana on antanut lapselleen nimen Kirsikka?

Vierailija - 13.11.11 09:21 (ID 13726983)





Ei voisi olla idioottimaisempaa tytön nimeä!



jokainen antakoon lapsellensa minkä nimen haluaa, ei voi vähempää hetkauttaa. Onneksi itselläni on muutakin mietittävää, kun muiden lapsien nimet:)



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme